Saturday, November 13, 2010

penat :(

harini sampai rumah pukul 23:45 malam . penadd sangat sangat ! tapi sebab cri duit punya pasal kena kerja jugakk . kerja dekat Dunkin Donuts best ! macammacam orang aku jumpa . 


hari tuu masa tgh susun donut . tiba tiba ada sorang india ni . dia pondan and kurus kering . macam gila . dia tibatiba ketuk bahu aku sambil cakap "sis sis , i nak 50 sen ." aku dengan dalam keaadan tekejot plus takutt lari kat kaunter sambil cakap sorry , tak ada duit . dia macam marah and cakap "ala ! cepat lahh .. 50 sen jerr " dengan lentik punggung dia cakap . abg hafiz ngn kak nisa jerit "WOII ! BLAH SKARANG ! "  abg hafiz datang kat aku ang kata kat pondan tuh blah . kak nisa marah samil ckp "kau nak duit pegi mintak katt balai la ! bodoh " 


si pondan tu dengan bengang nya pusing balik dengan lentik badannya sambil jerit secara gedikk "huh ! WHATEVER "  aku tercengang . =o= 
abg hafiz tengok muka aku and dia kata "weh , kau okay ke ? dia usik kau ke ? " aku kata aku terkejot jee . " kau takyah takott . kalau dia datang usikk lagii panggil je abg . biar aku belasah dia cukupcukup ! " aku ketawa dalam ketakutann . banyak kali dia tanya soalan yang samaa . haha . i'm okay la abang ! 


wuihh ! ngantuk le pulakk . okay lah bye !

No comments:

Post a Comment