Monday, February 14, 2011

i still remember the day when i first saw you

yess , tibatiba ingat diaa . aduhh , macam mana la nak buat nii . dah try sibukk kan diri .. tapii cepat aja teringatkan diaa. buat apa la aku ingat dia lagii . dia hanya ingat kau bila dia ada masalah je. yess, aku tak kesahh walaupun ianya menyakitkan , SANGAT . 
kenapa ingat diaa ? sebab dia merupakan salah seorang yang berjaya buat aku punya tangapan semua lelaki tidak sama . dia betulkan aku bila aku salah . dia buat aku senyum bila aku sedihh . dia buat aku bersemangat setiap hari . sudah sudah , penat aku tunggu kau . penat tunggu call dari kau dari mesej kau . fed up .
=.= okay okay , relaks shazreena . you can do it ;D

I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain

No comments:

Post a Comment